Szanowni klienci w dniach od 28.08. do 08.09.2025 telefoniczny kontakt nie będzie możliwy z powodu przerwy technicznej. Wszystkie zapytania prosimy kierować na e-mail logistika@geomat.eu. Dziękujemy za wyrozumiałość.
Niektóre produkty, ze względu na swój charakter lub z innych powodów, są dostępne wyłącznie na zamówienie – nigdy nie są magazynowane i w przypadku zainteresowania są wysyłane bezpośrednio z (często zagranicznych) zakładów produkcyjnych. W momencie, gdy przeglądasz te produkty na naszej stronie, nie znamy ich dostępność ani koszt dostawy na wskazany przez Ciebie adres.
Dlatego te produkty oferujemy w trybie „Zapytania ofertowego”. Rozpoznasz je po tym, że zamiast przycisku „DO KOSZKA” mają przycisk „DO ZAPYTANIA”. Oznacza to, że nie składasz zamówienia (zamówienie nie powstaje), ale wyrażasz niezobowiązujące zainteresowanie produktem. Jeśli w koszyku masz już inne produkty, cała zawortość koszyka zostanie potraktowana jako zapytanie ofertowe.
Sprawdzimy dostępność tych produktów i koszt ich dostawy do Ciebie, a następnie poinformujemy Cię na adres e-mail podany w zapytaniu. Jeśli zaakceptujesz proponowany termin dostawy i koszt transportu, potwierdzisz to odpowiedzią e-mailową – w tym momencie powstanie wiążące zamówienie, zgodnie z zasadami znanymi z naszego e-sklepu.